Fotoksiążka Saal Digital Polska


Fotoksiążka Michał Rohde Photography od Saal Digital Polska

#Portfolio ślubne Michał Rohde Photography#




Ostatnio miałam okazję przetestowania współpracy z firmą Saal Digital Polska...

Na potrzeby własne stworzyłem fotoksiążkę - portfolio zdjęć ślubnych. Skorzystałem z promocji Saal Digital Polska i za pośrednictwem firmowej aplikacji zaprojektowałem a następnie zamówiłem fotoksiążkę format 28 x 19 (A4 poziomo), 62 strony wewnętrzne mat, okładka mat z watowaniem oraz skorzystałem z opcji bez firmowego kodu kreskowego.

Gotowa fotoksiążka dotarła do mnie po 5 lub 6 dniach od złożenia zamówienia. 
Całość wygląda bardzo elegancko i sprawia wrażenie wysokiej trwałości. Odwzorowanie kolorów, szczegółowość wydruku i jakość papieru to mocne strony otrzymanej fotoksiążki. Na szczególną uwagę zasługuje łączenie panoramiczne zdjęć na obu stronach, bez bardzo często pojawiającego się zagięcia. Tutaj strony łączone są na płasko. Okładka watowana wypełniona jest ok. 3 mm warstwą gąbki. Zdjęcia na okładce są wysokiej jakości.

Zamawiając fotoksiążkę w Saal Digital Polska w rozsądnej cenie otrzymujemy wysokiej jakości produkt, który z czystym sumieniem mogę polecić jako wspaniałą pamiątkę na wiele lat. Zdjęcia wyglądają wspaniale a wydruk oddaje ich jakość.

Składając zamówienie nie ma żadnych obaw o przesyłkę i ewentualne uszkodzenie produktu. Fotoksiążka była perfekcyjnie, wręcz wzorcowo zabezpieczona.

 












Więcej o produktach Saal Digital Polska możecie dowiedzieć się na:
http://www.saal-digital.pl

A o Michał Rohde Photography na:


W fotoksiążce wykorzystane zostały zdjęcia m. in. z sesji ślubnej Natalii i Pawła.





***


Fotografia / fotograf (fotograf Iława):


* fotografia ślubna

* fotografia rodzinna i okolicznościowa

* fotografia portretowa

* fotografia dla biznesu

* fotografia korporacyjna i portret zawodowy

Brak komentarzy: